Навчальний кабінет
- Деталі
- Категорія: learning ua
- Опубліковано Вівторок, 09 квітня 2013, 12:53
- Автор Super User
- Хіти: 66078
Англійська мова
- Деталі
- Категорія: learning ua
- Опубліковано П'ятниця, 02 березня 2012, 13:32
- Автор Super User
- Хіти: 13172
Презентація процесу підвищення кваліфікації з вивчення англійської мови
Дистанційне навчання
- Деталі
- Категорія: learning ua
- Опубліковано П'ятниця, 02 березня 2012, 13:31
- Автор Super User
- Хіти: 21697
ПОРЯДОК організації дистанційного навчання у системі професійної підготовки посадових осіб митних органів
Дистанційне навчання:
Інформаційна революція та формування нового типу суспільства - інформаційного суспільства - висувають на перший план інформацію та знання. Тільки шкільної і навіть вузівської освіти сьогодні вистачає не надовго. Працівники повинні прагнути до нових знань, інформації, вмінь, навиків, які допоможуть їм затвердитися на робочих місцях у якості компетентних та професійних спеціалістів.
Отже, безперервність освіти відкриває широку можливість для поглиблення загальноосвітньої та фахової підготовки, досягнення цілісності і наступності у навчанні та вихованні, перетворення набуття освіти у процес, що триває упродовж всього життя людини.
Але ж за даними іноземних фахівців найбільша частина серед тих, хто навчається - люди дорослі. Для них традиційні форми навчання досить проблематичні внаслідок браку фінансових або фізичних можливостей, професійної зайнятості, віддаленості від великих міст тощо. У цих випадках на допомогу прийшла така форма навчання, як дистанційна. Вона відповідає вимогам сучасного життя і є одним з шляхів реформування освіти, передбачених Державною національною програмою "Освіта" ("Україна XXI століття"), яка має ціллю впровадження у навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій та науково-методичних досягнень.
Враховуючи той факт, що теоретичні знання і речі "старіють" протягом одного покоління, дуже важливого значення набувають способи поновлення і одержання нових знань без відриву від основного місця праці чи іншого виду діяльності. За кордоном це зрозуміли близько двадцяти років тому, а тому мають вагомі здобутки в системі дистанційної освіти. Наприклад, в Англії з 1986 року працює Британський відкритий університет, який має філіали у 21 країні світу і в якому навчаються 215 тис. студентів.
Сучасні системи дистанційної освіти стають невід'ємним інструментарієм неперервного навчання, особливо - післядипломної освіти. За оцінкою експертів очікується, що у зв'язку зі стрімким розвитком інформаційного суспільства, наприклад в США з 1998 по 2004 р. Підвищення кваліфікації або перепідготовку повинні пройти близько 25 млн. робітників. Основною проблемою, що виникає при цьому, є неможливість навчання такої кількості осіб у зазначений термін з використанням традиційних навчальних технологій. Тому виникає нагальна необхідність пошуку нових освітніх технологій.
В Україні також тепер повернулись обличчям до проблеми дистанційної освіти. Наказом міністра освіти і науки створено Український центр дистанційної освіти, який займається розробкою правових документів до Закону "Про вищу освіту", зокрема, щодо дистанційного навчання. З 50-х років минулого століття в літературі існує варіативність визначень поняття "педагогічна технологія". За сучасним уявленням - це комплекс форм, методів, прийомів, технічних засобів впливу на слухача для реалізації цілей та завдань навчання.
Дистанційна освіта (далі ДН) - це система, у якій реалізується процес дистанційного навчання для досягнення тими, хто навчається, певного освітнього рівня, який стає основою його подальшої творчої і трудової діяльності.
Дистанційне навчання - це демократизація доступу до отримання знань (наприклад, інваліди в домашніх умовах; працюючі на виробництві; студенти, які не мають можливості відвідувати заняття).
Дистанційне навчання - нова організація процесу навчання, основним принципом якої є самостійна робота слухача. Цей вид навчання характеризується тим, що слухач найчастіше віддалений від викладача у просторі і у часі, але має при цьому можливість у будь-який момент підтримати діалог з ним за допомогою засобів телекомунікації.
Дистанційна форма навчання набагато складніша за звичайну (стаціонарну, заочну), але вона дає вищі і глибші знання тому, що поки слухач не засвоїв теми модуля вивчаємої дисципліни та не здав шляхом модульного тестування, він не допускається до вивчення наступного модуля.
Основні принципи дистанційної освіти: встановлення інтерактивного спілкування між тим, хто навчається, і тим, хто навчає без їх безпосередньої зустрічі і самостійне освоєння певних знань та навиків з обраного курсу і його програми при заданій інформаційній технології. Дистанційна освіта та традиційна суттєво відрізняється:
- Просторова відокремленість того, хто навчається, і того, хто навчає;
- Посилення активної ролі студента в навчальному процесі: в постановці навчальних цілей, виборі форм та темпів навчання;
- Підбір матеріалів, який спеціально призначений для дистанційної освіти.
Основною проблемою розвитку дистанційної освіти є створення нових методів та технологій навчання, які відповідають телекомунікативному середовищу спілкування. В цьому середовищі яскраво проявляється та обставина, що слухачі не просто пасивні споживачі інформації, а в процесі навчання вони створюють власне розуміння предметного змісту навчання.
Нова модель навчання замінює традиційну форму, яка базується на основних положеннях: в центрі технології навчання - той, хто навчається; суть технології - розвиток здібності до самонавчання; слухачі грають активну роль в навчанні; в основі навчальної діяльності - співробітництво.
Існують наступні варіанти технологій ДН: "кейс"-технологія, ТV-технологія, мережева та змішана технології.
"Кейс"-технологія є комплектом засобів навчання, які розміщено у кейсі і надається слухачу з моменту його зарахування на навчання. Комплект містить методичні документи, спеціально розроблені навчальні посібники, довідники, аудіо - і відеокасети, дискети, компакт-диски. Дидактичне забезпечення достатнє для самостійної роботи з конкретного курсу. Організація навчального процесу кожного з курсів передбачає проведення тьюторіалів, виконання домашніх завдань, проміжні та підсумкові екзамени.
Мережева технологія ДН на сьогодні е педагогічною технологією високого класу та рівня, її основним принципом є застосування у навчанні телекомунікаційних мереж, в тому числі й Інтернет, найсучасніших інформаційних технологій пред'явлення, відображення, корекції, оновлення та зберігання навчальної інформації.
ТV-технологія дистанційного навчання передбачає застосування у процесі навчання різних систем телебачення (мережевого, кабельного, супутникового) та спеціальних освітніх програм.
Дистанційне навчання - це універсальна гуманістична форма навчання, що базується на використанні широкого спектру традиційних, нових інформаційних і телекомунікаційних технологій і технічних засобів, які створюють умови для тих, що навчаються, вільного вибору освітніх дисциплін, відповідних стандартів, діалогового обміну з викладачем, при цьому процес навчання не залежить від розташування слухачів у просторі і в часі.
Слід звернути увагу і на нову роль викладача-тьютора. На нього тепер покладається координування, коректування процесу навчання, консультації, керівництво навчальними проектами тощо. Взаємодія слухача і викладача в системі дистанційного навчання передбачає обмін повідомленнями за допомогою комп'ютерної мережі. Це дає змогу аналізувати інформацію, що надходить і відповідати на неї у зручний для кореспондентів час. Новим завданням викладача у цих умовах постає необхідність формування у студентів потреби в одержанні наукової, довідкової, навчальної інформації через Internet, цивілізованого її використання.
Комплексне застосування нових інформаційних технологій сприяє:
- індивідуалізації процесу навчання;
- більш ефективному використанню екстернатної форми навчання;
- можливості поєднання навчання і трудової діяльності;
- розширенню контингенту молоді, яка прагне до освітніх послуг завдяки ліквідації територіальних і часових обмежень;
- створенню сприятливих умов для неперервної освіти.
Дистанцiйне навчання при необхiдностi може включати вiдвiдування слухачами навчального закладу, а також поєднуватись з традицiйними формами навчання.
Розвиваюче дистанцiйне навчання iнтегрує всi iснуючi методи навчання i надає їм якiсно новий рiвень.
Екзаменаційні питання
- Деталі
- Категорія: learning ua
- Опубліковано П'ятниця, 02 березня 2012, 13:30
- Автор Super User
- Хіти: 14244
Орієнтовний перелік питань для підсумкового контролю працівників вперше прийнятих на державну службу в митні органи станом на 07.02.13 р.:
- Поняття "митної служби України" відповідно ст. 543 Митного кодексу України.
- Основні завдання митних органів України (ст. 544 Митного кодексу України).
- Обов’язки посадових осіб митної служби (Дисциплінарний статут митної служби України).
- Порядок присвоєння спеціальних звань працівникам митної служби України.
- Порядок проведення первинної атестації посадових осіб митних органів України.
- Види дисциплінарних стягнень, визначених Дисциплінарним статутом митної служби України, та порядок їх застосування.
- Поняття "корупції" відповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції".
- Обмеження для посадових осіб митних органів щодо одержання дарунків.
- Основні положення міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур.
- Законодавство України з питань державної митної справи відповідно до статті 1 Митного кодексу України.
- Основні елементи Рамкових стандартів Всесвітньої Митної Організації.
- Митний брокер. Агент з митного оформлення, обов’язки, права та відповідальність.
- Контейнери: поняття, класифікація.
- Поняття декларування. Відомості про товари. Строки подачі митної декларації митному органу.
- Митний режим реімпорту. Умови поміщення товарів у митний режим реімпорту.
- Порядок здійснення митного контролю та митного оформлення повітряних транспортних засобів та товарів, що переміщуються ними.
- Поняття митного режиму та види митних режимів, запроваджених відповідно до Митного кодексу України.
- Поняття митного режиму «тимчасового ввезення». Товари, що можуть бути поміщені у митний режим тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування митними платежами. Строки тимчасового ввезення.
- Поняття митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа. Порядок розподілу та використання аркушів МД.
- Форми митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа. Загальна характеристика.
- Вантажний митний комплекс. Обов'язки утримувача вантажного митного комплексу.
- Умови застосування попередньої митної декларації, тимчасової, періодичної та додаткової декларацій згідно Митного кодексу України.
- Структура книжки (карнета) А.Т.А.. Особливості використання книжки (карнета) А.Т.А.
- Порядок митного оформлення вантажів гуманітарної допомоги.
- Особливості митного оформлення товарів, що підлягають обов’язковій сертифікації.
- Особливості використання в митних органах дозвільних документів Держекспортконтролю України з обмеженням доступу.
- Порядок митного оформлення іноземних інвестицій.
- Порядок здійснення попереднього документального контролю.
- Тимчасове зберігання товарів та транспортних засобів під митним контролем. Склади тимчасового зберігання.
- Порядок здійснення митного контролю та митного оформлення залізничних транспортних засобів та товарів, що переміщуються ними.
- Призупинення митного оформлення товарів на підставі даних митного реєстру об'єктів права інтелектуальної власності.
- Призупинення митного оформлення товарів, які містять об’єкти прав інтелектуальної власності за ініціативою митного органу.
- Умови та способи забезпечення зобов’язань перед митними органами.
- Надання статусу уповноваженого економічного оператора.
- Основні положення конвенції про тимчасове ввезення.
- Основні елементи системи міжнародних дорожніх перевезень (Митна конвенція про міжнародне перевезення вантажів iз застосуванням книжки МДП).
- Уніфікована митна квитанція МД-1. Порядок застосування.
- Місця здійснення митного оформлення товарів, які переміщуються громадянами через митний кордон України. Поняття двоканальної системи митного контролю. Особливості переміщення громадян «зеленим» та «червоним» коридором.
- Підстави та порядок здійснення огляду та переогляду ручної поклажі, багажу.
- Підстави та порядок здійснення виняткової форми митного контролю - особистого огляду громадян.
- Увезення в Україну та вивезення за межі України готівки.
- Особливості митного оформлення окремих товарів (8701-8707,8711, 8716 УКТ ЗЕД), що ввозяться громадянами на митну територію України для вільного обігу.
- Умови тимчасового ввезення громадянами – резидентами транспортних засобів особистого користування на митну територію України.
- Умови тимчасового вивезення (пересилання) громадянами – резидентами товарів за межі митної території України.
- Особливості пропуску та оподаткування товарів, що переміщуються через митний кордон України представництвами іноземних держав, міжнародними організаціями та дипломатичними представництвами.
- Пересилання готівки у міжнародних поштових та міжнародних експрес-відправленнях. Переміщення банківських металів через митний кордон України.
- Митний контроль та митне оформлення товарів, які переміщуються в несупроводжуваному багажі.
- Порядок переміщення через митний кордон України особистих нагород громадянам.
- Порядок здійснення митного контролю та пропуску через митний кордон України культурних цінностей.
- Порядок здійснення митного огляду з розпакуванням міжнародних поштових відправлень.
- Поняття мита. Види мит і їх характеристика.
- Поняття "Інкотермс". Структура "Інкотермс-2010".
- Структура УКТ ЗЕД. Основні правила описування та кодування товарів.
- Поняття митної вартості товарів. Методи визначення митної вартості товарів.
- Документи, що подаються з метою заявлення та підтвердження визначеної митної вартості. Випадки в яких подається декларація митної вартості.
- Контроль правильності визначення митної вартості.
- Корегування заявленої митної вартості товарів. Підстави для прийняття рішення про корегування заявленої митної вартості.
- Акцизний податок. База оподаткування акцизним податком.
- Податок на додану вартість. База оподаткування ПДВ.
- Мета і критерії визначення країни походження товарів. Документи , які підтверджують країну походження товарів.
- Митний режим знищення або руйнування. Умови поміщення товарів у митний режим знищення або руйнування.
- Поняття контрабанди як злочину. Відповідальність за скоєння контрабанди.
- Компроміс у справі про порушення митних правил. Умови укладання мирової угоди.
- Митний режим реекспорту. Умови поміщення товарів у митний режим реекспорту.
- Докази у справах про порушення митних правил.
- Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення.
- Види та строки накладення стягнень за порушення митних правил.
- Тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів, що є безпосередніми предметами правопорушень.
- Переміщення або дії спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю (ст. 483 Митного кодексу України).
- Мета і порядок застосування адміністративного затримання.
- Види постанов у справі про порушення митних правил. Органи, які уповноважені розглядати справи про ПМП.
- Протокол про порушення митних правил. Порядок складання протоколу.
- Поняття порушення митних правил як адміністративного правопорушення. Суб’єкти відповідальності за порушення митних правил.
- Обставини, що пом’якшують відповідальність за адміністративне правопорушення.
- Обставини, що обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення.
- Ознаки і склад злочину (контрабанди) відповідно до ст.201 Кримінального Кодексу України.
- Контрабанда наркотичних засобів, психотропних речовин їх аналогів, прекурсорів або фальсифікованих лікарських засобів. Контрольовані поставки.
- Порядок застосування фізичної сили, спеціальних засобів та зброї посадовими особами митної служби України.
- Класифікація та правова основа застосування технічних засобів митного контролю.
- Підстави та порядок проведення митними органами документальних виїзних перевірок.